torsdag 3 mars 2011

Seg start...

Blev väckt av telefonen i morse. Dagens I-landsproblem! Först tänkte jag hela världens fula ord men sen såg jag att klockan redan hunnit bli 8.50 så det var ju dags att börja vakna. Jag försöker hålla en vettig dygnsrytm även om jag inte jobbar eller har andra saker som kräver att jag ska gå upp tidigt.
Nu sitter jag lagom morgon-yr och illamående. Hoppas det blir bättre nu med den nya medicinen jag ska testa. Valdoxan heter den. Vet inget om den direkt utom det som står i Fass... Så har du någon info om dem så hör gärna av dig...

Ska upp en sväng till grannen nu. Sen ska jag träffa två vänner och ikväll blir det träning. Måste piggna till lite och så först för just nu skulle det varit rent omöjligt. Är ett riktigt murmeldjur på förmiddagarna innan jag fått en bra stund på mig att vakna till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar