lördag 5 mars 2011

Ja jag kommer inte på någon bra rubrik...

Jämt detta problem med att komma på en bra rubrik till sitt blogginlägg... Är det bara jag som har sån prestationsångest? Kanske lite fjantigt att klaga på en så oväsentlig sak med detta får väl bli dagens I-landsproblem... Bloggrubrik eller inte bloggrubrik. :)

Det har varit en tuff tid men ljusning är nu i sikte och jag börjar få tillbaka hoppet om att allt faktiskt bli bra igen. Mest ekonomiskt men också med måendet. Medicinproblemet löst också. Två veckor till sen blir det lite bättre och om ytterligare en månad så är jag helt tillbaka på banan rent ekonomiskt. Får se lite hur jag ska lägga upp återbetalningen till min moster också men hon har sagt att dom inte måste ha tillbaka dom så på en gång. Vi ska nog komma på något som funkar för båda.

Ska bli spännande och se hur den nya medicinen funkar. Jag har fått den för att den påverkar kroppens egna sömnhormon melatonin. Men tydligen så är det i huvudsak en antidepressiv medicin? Jaja, jag får lite på att min läkare vet vad han pysslar med.

Känner mig lite lat då jag inte har tränat på ett par dagar. Har känt mig frusen och snorig så jag har valt att ta det lugnt. Nästa vecka blir det nya tag. Sen är det ju faktiskt träning imorgon. Jag älskar den instruktören/ledaren vi har på detta passet. Hon är alltid så pigg, glad, trevlig och väldigt rolig. Minns henne från min senaste träningsperiod och det var kul att träffa henne igen förra veckan. Hon kände igen mig sa hon. Friskis & Svettis är ett suveränt ställe att träna på måste jag bara säga! Man kan välja på så mycket olika saker och priserna är klart vettiga. Jag menar till och med jag har råd att träna där och det säger ju en del.

Var är kommentarerna någonstans? Jag som blir så glad om någon skulle skriva en!! Visst ser jag att det är folk inne på bloggen via min besöksräknare men jag vill ju höra ifrån er läsare. Kom med synpunkter och förslag. Säg om något varit bra eller om någonting varit mindre bra... Denna bloggen är lika mycket till för er läsare som för mig. Jag har massor att skriva om och så men allt är kanske inte så kul för er att läsa... Så snälla, kommentera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar