söndag 27 februari 2011

Gud så trött man kan vara...

Börjar med en liten rättelse. Det var i torsdags jag var på Yoga och inte i fredags som jag skrev igår.

Idag var det dags för ett nytt träningspass - Jympa Bas. Det gick långt över förväntan! Jag orkade det mesta och blev inte alls så svettig som jag trodde jag skulle bli. Nästa gång ska jag försöka pressa mig lite till och tänja på mina gränser. Armarna var det svagaste idag och jag orkade inte göra fullt så många armhävningar som jag ville. Benen blev lite möra också men jag är klart nöjd med min prestation... Nu blir det en dags vila sen på det igen.

Hade velat gå på Yoga imorgon men den börjar redan kl 9 och jag känner att jag måste få sova ut lite. Det tar ju sin lilla stund att ta sig dit också med bussar och allt. Jag är inte van vid att ställa klockan och behöva kliva upp. Bara för det så betyder det inte att jag sover hela dagarna utan jag brukar vakna runt 9 och sen ligga och dra mig en stund.

Nu är jag grymt trött och tänkte stänga butiken tidigt. Du vet jag samlar PP (pensionärspoäng) genom att lägga mig runt 21-tiden... Och ärligt talat så brukar det bli tidigare än så vissa kvällar. Är man trött så är man ju, det finns inte så mycket att göra åt saken. Vet om att jag har ett stort sömnbehov då jag behöver minst 9 timmar för att orka med en hel dag sen. Helst runt 11 timmar om jag får bestämma.

Lyxfällan kallar på min uppmärksamhet nu så jag säger tack och hej för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar