lördag 26 februari 2011

Så har ännu en dag gått för att aldrig återvända

Det blev Yoga i fredags. Snacka om att vara otränad!! Nu måste jag ta tag i detta och se till att förbättra kondition och rörlighet. Imorgon bitti blir det nytt pass. Då blir det Jympa Bas... Då lär jag få ännu ett formbesked då det blir mer fysiskt pass. Men jag ska fixa det, jag ska definitivt ge mitt bästa. Mer än så kan jag inte göra.

Idag har det varit en himla blandning på känslorna. Det har varit både bra och jobbigt. Mycket har ju att göra med P och hurvida jag ska få tillbaka mina pengar. Önskar att jag bara kunde bli arg på honom men det är så svårt. Jag är inte sån som person. Jag är mer förlåtande och förstående i min natur. Men han testar verkligen mitt tålamod. Snart orkar jag inte längre. Har inga pengar kvar denna månaden och maten är snart slut. Vet inte hur jag ska ha råd med kattsand och kattmat till Nelson.
Något positivt som kommit ur denna situationen är att jag verkligen får se vilka vänner som är äkta vänner och vilka som sviker. Jag tackar er alla som finns där och stöttar mig. Ni betyder så mycket och ni vet vilka ni är! Tro aldrig att jag tar er för givet eller att jag förutsätter att ni ska finnas där. Positivt menat.

Det kommer bli en tidig kväll idag eftersom det inte blev så mycket sömn i natt. Paula kom förbi igår och bjöd på pizza och sen stack vi till Grängesbergsgatan och partajade lite. Tur man har kontakter så man kommer in gratis! Annars hade jag aldrig kunnat gå ut... Det blev lugnt men ändå roligt. Kom hem strax innan fyra.
För att inte vända på dygnet så klev jag ändå upp vid tolv och har varit igång hela dagen. Jag är inte en av dom som kan lägga mig och sova mitt på dagen...

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och titta lite på TV, mysa med Nelson och slappa innan jag ska gå och lägga mig. Klockan ringer redan 8 imorgon... Passet börjar klockan tio så jag får ju ge mig en ärlig chans att hinna vakna innan plus att det tar en stund med bussen dit också.

Tack för idag! Om du vill göra mig glad så vet du vad du ska göra... :) Ja just det; kommentera... :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar