söndag 28 augusti 2011

Vet inte vad jag ska skriva

Det är så mycket känslor och tankar just nu. Ena stunden är allt bra och i nästa känns allt omöjligt. Hatar när det är såhär. Varför kan det inte bara få vara bra och lugnt ibland? Strular inte det ena så är det något annat. Jag vet inte hur jag ska känna eller hur jag ska tänka för att det ska bli annorlunda. En förändring är ett måste samtidigt som jag hatar förändringar. Sen är det ju allt det där med som jag inte vet vad jag ska göra något åt. Hur jag än vänder och vrider på det så sårar jag någon. Men jag har mina känslor och har rätt till dom. Det bästa hade varit en  mellanväg men det går inte i mitt största dilemma just nu. Vem ska jag prata med utan att vara till last för någon? Jag vill inte oroa folk men det är så himla jobbigt att inte kunna prata med någon. Kanske dags för att gå lite mer i terapi?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar