tisdag 3 maj 2011

Har pratat med min läkare nu...

Det var väl inte så lyckat direkt... Måste öka mediciner vilket känns jättejobbigt. Tyvärr har jag inget val om jag inte vill bli sjuk. Hatar verkligen att vara beroende av mediciner. Sen så var mina leverprover inte bra så nu blir det ny provtagning om 6 veckor och sen utvärdera då igen. Känns som att allt går emot mig för tillfället. Jag önskar att det bara kunde få vara bra... Det finns så mycket jag skulle vilja göra men det kommer alltid något mellan. Är det inte ekonomiska problem så är det att jag knappt har några vänner. Hur bär man sig åt för att hitta nya? Just nu har jag bara typ 3 vänner varav en bor en bra bit upp i landet så henne kan man inte bara ringa och fråga om hon vill hitta på något. Ska man gå runt med en skylt på magen där det står "Vänner sökes"? Är det jag som är korkad eller är det svårt att skaffa nya vänner? *suck* Känner mig så ensam ibland. Missförstå mig inte nu, jag älskar mina vänner jag har och vill absolut inte förlora dom. Jag är en väldigt social person och vill gärna ha folk runt mig hela tiden och har man inte så många vänner att umgås med kan det bli lite tomt ibland. Vill ju inte heller kväva dom jag har. Dagens I-landsproblem kanske? Nej nu ska jag inte grubbla ihjäl mig på det. Får försöka ha tilltro till att det blir bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar